ماسال تا گیسوم

ماسال تا گیسوم

ماسال تا گیسوم

ساحل گیسوم یکی از دلنشین ترین سواحل دریای بی کران خزر است. منطقه ای در استان گیلان که با زیبایی هایش دل هر گردشگری را به خود جذب می نماید. نظاره موج های زیبا، قدم زدن بر روی ماسه های طلایی و انجام بازی های متنوع گوشه ای از زیبایی های ساحل گیسوم به شمار می رود. همجواری ساحل گیسوم و پارک جنگلی گیسوم  در کنار آب و هوایی معتدل و مرطوب منظره ای رویایی و شگفت آور را به وجود آورده است.

ساحل گیسوم در نزدیکی شهرهایی مانند رضوانشهر، هشتپر، تالش، انزلی، ماسال و رشت قرار دارد. ساحلی که در جنوب رضوانشهر واقع شده، یکی از دیدنی ترین نقاط استان سرسبز گیلان و شهرستان تالش محسوب می شود. اگر جز آن دسته از افراد هستید که لازمه سفر خود به استان سرسبز گیلان را شناخت شهرهایی مانند ماسال، رشت و انزلی می دانید و دوست دارید به مناطقی چون ساحل و جنگل گیسوم سفر کنید، در این مطلب با سایت تهران سوئیت همراه باشید. تهران سوئیت قصد دارد تا اطلاعات دقیقی درباره این شهرها، مختصات جغرافیایی انها، فاصله شهرهای مهم تا ساحل گیسوم و آدرس دقیق ساحل گیسوم را مورد بررسی قرار دهد. لازم به ذکر است، این سایت با اجاره پلاژ در ساحل گیسوم خیال شما را از هر گونه اسکان راحت نموده است.

شهر ماسال مانند اکثر شهرهای استان گیلان دارای جذابیت های تفریحی و گردشگری فراوانی است. این شهر که بعد از رودبار بلندترین شهر سرسبزترین استان ایران به شمار می رود در 47 کیلومتری ساحل گیسوم قرار دارد. کسانی که مایلند تا در کنار لذت بردن از ساحل زیبای گیسوم از شهر ماسال دیدن کنند باید 47 کیلومتر فاصله ماسال تا ساحل گیسوم را با ماشین حدود 50 دقیقه طی نمایند.

یکی از جذاب ترین جاذبه هایی که در شهر ماسال به چشم می خورد، عبور رودخانه ای زیبا و خروشان از وسط فضای شهری است. این رودخانه برای رسیدن به ماسال حدود 40 کیلومتر را طی می نماید. زیبایی های ماسال به همینجا ختم نمی شود. اقیانوس ابر، آرامگاه سردار جنگل، دیواره سنگی اسبه ریسه، بازارهای محلی و سوغاتی هایی که ریشه در سنت دیرینه مردم ماسال دارد، جزئی از جاذبه های گردشگری شهر ماسال محسوب می شود.

یکی از برنامه های اداره رفاه دانشگاه برگزاری تور ماسال تا جنگل گیسوم می باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

دسته بندی

محبوب ترین مقاله ها

هتل شیراز واقع در مشهد
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

هتل شیراز مشهد آماده ارائه خدمات با تخفیف برای همکاران دانشگاه می باشد. برای کسب اطلاعات ...

هتل بوستان سرعین
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

هتل بوستان سرعین آماده ارائه خدمات با تخفیف برای همکاران دانشگاه می باشد. ایام پیک: 28 ...

تغییر سانس های مجموعه ورزشی امیرکبیر (دامن افشار)
۲۸ فروردین ۱۴۰۳

سانس های جدید استخر امیرکبیر (دامن افشار) در سال 1403 ...

پیام تبریک عید سعید فطر
۲۱ فروردین ۱۴۰۳

ضمن قبولی طاعات و عبادات و نیز تبریک پیشاپیش عید سعید فطر خدمت همکاران محترم مبلغ ...

اسکان نوروزی 1403 پژوهشکده زعفران دانشگاه تربت حیدریه
۲۷ اسفند ۱۴۰۲

به اسـتحضار می رساند پژوهشـکده زعفران دانشـگاه تربت حیدریه با افتخار میزبان همکاران گرامی و زائران ...

اسکان نوروزی 1403 در مهمانسرای دانشگاه هنر اصفهان
۲۶ اسفند ۱۴۰۲

اسکان نوروزی 1403 در مهمانسرای دانشگاه هنر اصفهان ...

برچسب ها