هتل خوان دوحه یزد

هتل خوان دوحه یزد

هتل خوان دوحه یزد

با توجه به انعقاد تفاهم نامه همکاری، کلیه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه می‌توانند از خدمات اقامتی و گردشگری(هتل خوان دوحد) با تعرفه ویژه دانشگاه خواجه نصیر، استفاده نمایند.

انعقاد تفاهم نامه همکاری با هتل خوان دوحد یزد

به اطلاع می‌رساند پیرو انعقاد تفاهم‌نامه اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه خواجه نصیر و هتل خوان دو حد در خردادماه ۱۴۰۲،، کلیه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه و کارت پرسنلی معتبر، از خدمات (اقامتی، تفریحی، گردشگری و …) با تعرفه ویژه دانشگاه خواجه نصیر، استفاده نمایند.

درباره هتل خوان دو حد

هتل سنتی خوان دو حد یکی از زیباترین خانه‌های قدیمی خشتی گلی در بافت تاریخی شهر یزد در سال ۱۳۹۳ افتتاح گردیده است. این هتل دارای دو حیاط با دو سبک متفاوت صفوی و قاجاریه است که هر کدام نمایانگر معماری اصیل ایرانی که یکی متعلق به اواخر دوره صفویه و دیگری اوایل قاجاریه بوده و اتاق‌های صفویه در طبقه بالا واتاقهای قاجار در طبقه زیر همکف می‌باشد. هنر خاصی که در آن به کار رفته مانند هشتی ورودی، کلاه فرنگی پشت بام، حوض هشتی کوچک، سه دری، پنج دری، تالار و بادگیر، اتاق‌های تودرتو با شیشه‌های رنگی شگفتی خاصی را در چشم مخاطبان بر جای می‌گذارد.

از بهترین مزیت‌های این مجموعه می‌توان دسترسی آسان به مراکز تاریخی همچون حمام خان، آتشکده، موزه آب، برج ساعت و مسجد جامع یزد اشاره نمود. مدیریت و پرسنل این مجموعه در تلاش اند با ارائه خدمات خوب شما میهمانان گرامی اقامتی خوش و به یاد ماندنی را تجربه نمائید.

هتل خوان دو حد، همگام شما در ثبت خاطرات شیرین و لحظات ماندگار سفر # همسفر شو

هتل سنتی خوان دو حد یزد (کن داد Traditional هتل) هتلی سه ستاره در شهر تاریخی و ثبت جهانی شده یزد است و در نزدیکی مجموعه امیر چخماق در این شهر قرار دارد. ساختمان این هتل از خانه‌های قدیمی خشتی گلی است که پس از مرمت و بازسازی، از سال ۱۳۹۳ از گردشگران میزبانی می‌کند. یکی از ویژگی‌های این مجموعه این است که بخش‌های مختلف آن در زمان‌های متفاوت ساخته شده و به همین دلیل دارای دو حیاط به سبک‌های صفوی و قاجاری است. در اینجا همه ویژگی‌های معماری قدیمی از در و پنجره‌های چوبی و حوض میان حیاط گرفته تا هشتی ورودی، کلاه فرنگی و…. را خواهید دید.

کسانی که تجربه رزرو هتل سنتی خوان دو حد یزد را داشته‌اند، این هتل را زیبا، آرام و دارای پرسنلی خوش‌برخورد توصیف کرده و بیشتر آن‌ها قیمت رزرو هتل سنتی خوان دو حد یزد را مناسب با خدمات و ویژگی‌هایش دانسته‌اند. کم بودن فاصله هتل سنتی خوان دو حد یزد با جاذبه‌های تاریخی شهر مانند مجموعه امیر چخماق، زورخانه صاحب‌الزمان، موزه آب و … باعث می‌شود تا با اقامت در این هتل، هزینه و زمان کمتری برای بازدید از دیدنی‌های شهر صرف کنید.

در صورت تمایل برنامه‌های گردشگری به شرح ذیل می‌باشد:

الف- هزینه گشت یزد گردی: به ازای هر نفری ۴.۰۰۰.۰۰۰ ریال در نظر گرفته خواهد شد.

برنامه یزد گردی شامل خدمات راهنما، ورودیه، پذیرایی میان وعده، ترنسفر و برنامه بازدید از مسجد جامع، بافت تاریخی، زندان اسکندر، بقعه ۱۲ امام، خانه لاری‌ها، خانه فاضلی ها، کوچه‌های آشتی کنان، ساباط، آب انبار قدیمی، باغ دولت اباد، آتشکده، دخمه می‌باشد.

 

ب- جهت تور کویر نوردی: به ازای هر نفر ۵.۵۰۰.۰۰۰ ریال در نظر گرفته خواهد شد.

برنامه کویر نوردی شامل: خدمات راهنما، ورودیه کمپ، پذیرایی میان وعده، بلیط شتر یا موتور سواری، تپه نوردی، تماشای غروب کویری و شب نشینی کنار آتش می‌باشد.

پ- هزینه گشت میبد: به ازای هر نفر ۴.۵۰۰.۰۰۰ ریال در نظر گرفته خواهد شد.

برنامه میبد: شامل: خدمات راهنما، ورودیه، پذیرایی میان وعده، ترنسفر و شامل گشت نارین قلعه، کاروانسرای شاه عباسی، یخچال خشتی، موزه زیلو، بازدید از کارگاه‌های سفال.


 

تلفن مستقیم و همراه پشتیبانی هتل: ۰۳۵۳۶۲۷۲۹۸۸

 

آدرس: یزد- بلوار بسیج-ابتدای بلوار شهید عاصی زاده-کوچه سنگریزه
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

دسته بندی

محبوب ترین مقاله ها

اطلاعیه در مورد استخر امیرکبیر
۱۱ تیر ۱۴۰۳

اعضای محترم هیات علمی و همکاران گرامی بلیط مجموعه استخر امیرکبیر واقع در دامن افشار موجود ...

اسامی قرعه کشی خردادماه
۱۱ تیر ۱۴۰۳

ضمن تبریک به برندگان قرعه کشی خردادماه، اسامی به شرح زیر می باشد. همکاران گرامی، جهت ...

اسامی قرعه کشی اردیبهشت ماه
۸ خرداد ۱۴۰۳

ضمن تبریک به برندگان قرعه کشی اردیبهشت ماه، اسامی به شرح زیر می باشد. همکاران گرامی ...

تبریک تولد امام رضا (ع)
۱ خرداد ۱۴۰۳

ضمن تبریک تولد امام رضا (ع) مبلغ 2 میلیون تومان به کارت خرید همکاران واریز گردید....

لوازم خانگی انتخاب
۱ خرداد ۱۴۰۳

همکاران گرامی شرایط خرید از گروه انتخاب با برندهای اسنوا، بست و دوو به شرح زیر ...

برگزیدگان قرعه کشی فروردین 1403
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

لیست اسامی برندگان به شرح زیر می باشد. برای دریافت وام با شما تماس خواهیم گرفت....

برچسب ها